Több mint 1400 magyarországi Citroën-tulajdonost értesítettek, hogy ne használják autóikat
Egész Európát érintő azonnali visszahívási kampány indult.
Egész Európát érintő azonnali visszahívási kampány indult.
Összesen 24 európai ország érintett, így Magyarország is.
A Volvo szerint a tolatókamera problémája az összes modelljét érinti.
A detroiti gyártó olyan modelljei érintettek, mint az Escalade, Sliverado vagy Yukon.
A tető jókora díszléce lerepülhet a kocsiról.
A szokásos módon, távolról kezeli majd a problémát a gyártó.
A szervokormány vezérlője gyulladhat ki.
Globálisan 1,5 millió autót hívnak vissza, és most már azt is tudni, mekkora ebből a magyar kontingens.
A bajor márka profitfigyelmeztetést adott ki a visszahívási bejelentés után.
Váratlanul leállhat az autók motorja, ami balesetveszélyes.
A Teslánál persze még egy ilyen méretű visszahívás sem jelenti azt, hogy szervizbe kell menni.
Tizennyolc éven át építették be autókba a kifogásolt légzsákpatronokat.
Két olyan modell is van, amelyre hétszer jelentettek be soron kívüli javítási akciót.
A Tesla esetében a visszahívás nem jelent mindig szervizlátogatást, most is online frissítik majd a problémás szoftvert.
Csoportban próbálják elkerülni az autógyártók a visszahívások negatív hírértékét.
A General Motorsnak 6,9 millió autót kell szervizbe hívnia a japán Takata cég veszélyes légzsákpatronjai miatt. A csődbe ment japán gyártó helyett ráadásul az amerikai cég fizetheti a légzsákcseréket.
Az első üléseknél található biztonsági övekkel adódhat probléma.
Az igazán fontos problémákat Amerikában is saját maguknak kreálják.
Túlmelegedhet a hűtőfolyadék elektromos pumpája, amely zárlatot, adott körülmények között tüzet is okozhat.
Az indoklás szerint előfordulhat, hogy nem megfelelő az ülések és a műszerfal rögzítése a 80 milliós luxusterepjáróban. A visszahívás csak az Egyesült Államokban értékesített modelleket érinti.